HTML

Áldássá válás

Áldássá válás mások számára... Ő, én, a kapcsolatok, örömök,nehézségek, fájdalmak, meghallgatások, beszélgetések, gondolatok. A Gondviselés általi formálódás.

Friss topikok

Linkblog

2010.03.02. 01:31 Áldás

Az ég felé táró

Azt hiszem, nem túl gyakran találkozom olyan emberrel, akinek olyan átütő erejű hite lenne, mint neki. Minden szava az Isten iránti alázat, és mélységes tisztelet. Azt vettem észre, hogy hasonlítani akarok rá. Az ő mozdulatait használom.

Pont úgy tartom a kezemet, mint ő. Amikor valami fontosat mondok, kinyitom a tenyerem, és az ég felé tárom – neki annyira természetes. Mintha ilyen lenne az egész jelleme - ég felé táruló.
Általa hallottam meg először a „kegyelem” szót. Mármint már hallottam sokszor, sokaktól, de egy „keresztény szlogen” maradt. Amikor a kegyelemről beszél, minden porcikájával átéli újra és újra – legalábbis ezt látom. És én is újraélem a pillanatokat, amikor megsejthettem valamit a szabadító kegyelemből.
Amikor először találkoztunk az egyetemi diákkörben, csak a pszichológiáról tudtunk beszélni. Megkérdezte, mit szólnék, ha felvenné velem a Rorschach-ot. Mivel tudtam, hogy nekem is kötelező tananyag lesz, meg persze érdekelt is, rögtön beleugrottam. Most 1,5 év múlva azt mondja, ő egy kicsit megbánta azt a tesztet. Ha tudta volna, hogy így megváltozik a kapcsolatunk, nem biztos, hogy velem veszi fel.
A szememben mindig egy hatalmas példakép volt. Ahogy össze tudja rendezni az életét, a tanulás, család, miegymás és mindezt Isten szövi át. Nekem soha nem megy túlságosan jól.
Belőle egy nagyon különleges béke árad, amit nem is lehet igazán megfogalmazni.
Szépnek látom-e? Erre mindig az a válaszom, hogy akit Isten a saját képmására teremtett, az nem lehet csúnya. Egyébként meg, tényleg szép. Szerintem nagyon sokszor éltem át azt a periódust, hogy testet cserélnék valakivel - vele abszolút simán ment volna.
Néha megjelenik lelki szemeim előtt a feleség, családanya, pszichológus, aki megtalálta a hivatását. Azt látom, hogy iszonyatosan küzd maga ellen, kap szenvedést, nehézséget, de ahogy mindezt viseli, az csodálatraméltó.
Látni azt, akit Isten ennyire megáldott -akin keresztül így tud szólni hozzám- egy nagy ajándék.
A nyitott tenyér…Kinyitja a kezét, és rajta mindenki elfér. Mindenkit odatesz Isten elé, gondoskodással, szeretettel.
Hála érted, J!

Szólj hozzá!

Címkék: béke példakép kegyelem nyitott tenyér


A bejegyzés trackback címe:

https://istenaldasa.blog.hu/api/trackback/id/tr511801768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása