HTML

Áldássá válás

Áldássá válás mások számára... Ő, én, a kapcsolatok, örömök,nehézségek, fájdalmak, meghallgatások, beszélgetések, gondolatok. A Gondviselés általi formálódás.

Friss topikok

Linkblog

2010.01.15. 23:25 Áldás

Stop-táblák

Végiggondoltam a határaimat. Ebben elég sokat segített egy darab amit a színházban elődatunk ...Tele vagyok korlátokkal- hol megpróbálom őket kitolni, hol közelebb húzom őket magamhoz.Több - kevesebb sikerrel. Egyébként biztos, hogy a határok védő célzattal vesznek körül.

Az az elmélet, miszerint egyre inkább meglátom a falaimat,- az Isten állította Stop-táblákat-,a napokban körvanalozódott bennem. Úgy éreztem, én igazán nagyszerű ember vagyok: ennyire észrevenni a Gondviselést! Aztán hirtelen belém szúrt: ez a mondat nem annyira Istentől származik. Ez inkább a kísértőtől súgott önelégült megközelítés. Elhiteti velem, hogy a saját erőmből is elég klassz vagyok, nem kell holmi Istenre vágyakoznom.

Egyébként nem vagyok bölcsebb, nem a saját figyelmességem miatt veszem észre a Stop-táblákat. Annyira vaksi vagyok, hogy Isten -a hatalmas irgalmából- nagyobb táblákat ad, ne tévesszem már el annyira az utamat.Nem magamtól nyiladoznak szemeim: a Teremtő próbálkozik emelgetni nehézkes szempilláim

Dicsőség Neki!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szem fal határ tábla vakság önelégültség


A bejegyzés trackback címe:

https://istenaldasa.blog.hu/api/trackback/id/tr91675879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása